Veel gestelde vragen

Over welke kamertypes beschikt het hotel?

Het hotel beschikt over standaardkamers met een dubbel bed of triple kamers met drie éénpersoonsbedden. Beide kamertypes hebben de afmeting van 15m².

Vanaf hoe laat kunnen we op de kamer op de dag van check-in?

Je kunt inchecken vanaf 14u op de dag van aankomst. Indien je een gegarandeerde reservering hebt, kan je heel de avond inchecken. Geniet dus vooral van jullie dag voordat jullie komen inchecken!

Welke faciliteiten zijn er op de kamer aanwezig?

Alle kamers beschikken over airconditioning, gratis WiFi, een grote smart-TV en badkamer met douche.

Is het mogelijk om een kinderbed op de kamer te plaatsen?

Dit is mogelijk, op aanvraag. Gelieve hiervoor een mail te sturen naar ha009@accor.com

Zijn er mindervalidekamers beschikbaar?

Het hotel beschikt over drie kamers die voorzien zijn voor rolstoelgebruikers. 

Hebben jullie ook connecting rooms?

Ja, ibis Budget Knokke beschikt over een aantal kamers met een gemeenschappelijke voordeur.

Worden de kamers dagelijks gepoetst?

Bij een verblijf van meerdere dagen, wordt jouw kamer dagelijks schoongemaakt. Per twee dagen worden ook de lakens vervangen. 

Zijn er rokerskamers aanwezig?

Neen, in het ganse hotel is het verboden te roken en dus ook op de kamers is dit verboden. 

Welke faciliteiten zijn er op de kamer aanwezig?

Alle kamers beschikken over airconditioning, gratis WiFi, een grote smart-TV en badkamer met douche.

Kan ik roomservice bij jullie bestellen?

Het hotel beschikt niet over een restaurant en dus ook niet over roomservice. Drank en kleine snacks zijn verkrijgbaar in de vending machine in de lobby van het hotel.

Is er gratis WiFi beschikbaar in het hotel?

Ja, overal in het hotel is goedwerkende gratis WiFi.

Is er een restaurant aanwezig in het hotel?

Neen, het hotel beschikt niet over een restaurant. Vraag aan onze medewerkers gerust tips over de leukste restaurants in Knokke-Heist.

Voorzien jullie ook lunchpakketten?

Ja, wij voorzien graag lunchpakketten voor jullie. Deze komen op €10 per lunchpakket. Gelieve deze daags voordien te bestellen.

Kan ik het ontbijt via roomservice bestellen?

Neen. Het ontbijt kan worden genuttigd in de ontbijtzaal. 

Tussen welke uren kan ik komen ontbijten?

Ontbijt kan tussen 7u en 10u worden genomen op weekdagen, en tot 11u op weekenddagen. Indien je eerder dan 7u uw ontbijt wil, voorzien wij dit graag voor jou op een afgesproken tijdstip.

Hoeveel kost een ontbijt?

Het ontbijt kost € 12.00 per persoon en wordt geserveerd aan de hand van een buffet. Kinderen tot 10 jaar betalen € 6.00 en de allerkleinsten tot 3 jaar zijn gratis.

Uit wat bestaat het ontbijt?

Ons ontbijtbuffet bestaat uit broodjes, croissants, chocoladekoeken, vier soorten beleg, confituur en chocopasta, ontbijtgranen, yoghurt, een notenmix, fruitsap, melk, en warme dranken. Op vraag kunnen wij ook glutenvrije of sojaproducten voorzien.

Green Key Ecolabel

Het hotel beschikt over het Green key ecolabel:

  • Wij verwarmen met een warmtepomp (hernieuwbare energie)
  • De douchekoppen mogen een max. debiet van x aantal liter per uur
  • Ons energie en waterverbruik wordt gemonitord  en wordt maandelijks bekeken
  • Op ons uitgebreide ontbijtbuffet en snackautomaat vindt u vele eco- of bioproducten
  • Wij voorzien zijn op mensen met vegetarische- of andere diëetbehoeften.
  • Op onze parking vindt u een laadpaal voor elektrische voertuigen, en naar het centrum kan u met één van onze fietsen of e-steps.
  • Plastieke bekers uit badkamer werden vervangen door glazen
  • Plastiek op het ontbijt wordt vermijden
  • Printwerk wordt zoveel mogelijk vermeden
  • Wij gebruiken zo weinig mogelijk single use verpakkingen
  • We doen aan afvalverwerking op 4 niveaus (papier/karton, pmd, glas, restafval)
  • Geportioneerde zaken worden zoveel mogelijk vermijden (vb. apart verpakte choco’s)

Welke initiatieven nemen wij nog om duurzamer te ondernemen?

  • Back office: We zetten meer in op digitaliseren, waardoor minder papier verbruikt wordt.
  • Gagdets: Onze gadgets voor goodie bags en welkomstgeschenkjes worden zorgvuldig gekozen met aandacht voor het milieu en duurzaamheid. Voorbeelden zijn herbruikbare drinkflessen, katoenen zakken etc.

Waar is het hotel gelegen?

Ibis budget Knokke is gelegen in een zijstraat van de Natiënlaan, de belangrijkste invalsweg naar Knokke. Vanuit het hotel heb je een prachtig zicht op het achterliggende polderlandschap. Tot het centrum rijd je 2 kilometer, tot het strand is het 4 kilometer en het Zwin ligt op 6 kilometer. De haven van Zeebrugge bevindt zich op 10 minuten rijden van het hotel. 

Zijn er eetgelegenheden in de buurt?

Ja. Het dichtstbijzijnde restaurant, Golden Buddha, een zéér kwaliteitsvol Thais restaurant dat op 50 meter afstand ligt. Op enkele honderden meters ligt Brasserie Charl’s, met een meer klassieke keuken. Wij bieden zelf ook opwarmmaaltijden aan in het hotel.

Is het hotel makkelijk bereikbaar?

Komende van de E34 (expressweg) vanuit Antwerpen rijd je meteen op de Natiënlaan. Aan het kruispunt met de Kalvekeetdijk rijd je naar links. Na 500m vind je ons op de rechterkant. 

 

Komende van de A11 vanuit Brugge, neem je de afrit Knokke. Je rijd voort tot op de Natiënlaan. Aan het kruispunt met de Kalvekeetdijk rijd je naar links. Na 500m vind je ons op de rechterkant.

Wat is de afstand tot het station?

Het station van Knokke-Heist bevindt zich op 2 kilometer van het hotel. Vanuit het station volg je de Natiënlaan richting AZ Zeno. Aan het kruispunt met de Kalvekeetdijk ga je naar rechts. Na 500m vind je ons aan de rechterkant.

Waar ligt de dichtstbijzijnde supermarkt?

De dichtsbijzijnde supermarkt is Colruyt. Deze bevindt zich op 900m van het hotel. 

Welke toeristische activiteiten liggen er in de buurt van het hotel?

Er valt heel wat te beleven in de buurt! Hotelgasten kunnen naar het strand gaan. Het Zwin is ook een absolute trekpleister, net als het For Freedom-museum in Ramskapelle waar je een vleugje cultuur kunt opsnuiven. 

Vanaf welke leeftijd zijn kinderen betalend?

Kinderen vanaf 12 jaar zijn betalend.  

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in het hotel?

Je kan bij ons cash betalen, alsook via Bancontact, Maestro, Visa, Mastercard en American Express. Ecocheques en maaltijdcheques worden niet aanvaard. 

Kan ik ook een reservatie maken als ik niet over een creditkaart beschik?

Neen, wij vragen steeds een creditkaart als garantie voor de kamer. Dit garandeert dat wij de kamer niet aan iemand anders verhuren. Wij gebruiken deze kaart niet als betaalmiddel, tenzij je niet komt opdagen. 

Hoeveel bedraagt de citytaks?

Goed nieuws! In Knokke-Heist hoef je geen citytaks te betalen. 

Kan ik een factuur krijgen?

Jazeker, geef gerust jouw factuurgegevens door bij de reservering en wij zorgen voor een correcte factuur.

Kan ik een verblijf boeken met een Bongobon?

Dit kan zeker, je kan dit doen via de website van Bongo. 

Ik heb een cadeaubon van ibis Budget Knokke. Hoe kan ik mijn verblijf boeken?

Hiervoor moet je een mail sturen naar ha009@accor.com. 

Kan ik mijn verblijf kosteloos annuleren?

Wij voorzien twee tariefformules: een flexibel tarief, waarbij je iets meer betaalt maar die kostenloos annuleerbaar is tot 14u op de dag van aankomst. Daarnaast is er ook een niet-annuleerbaar tarief, maar dan uiteraard niet meer annuleerbaar is. Neem gerust contact op met het hotel, indien je niet zeker bent welke formule je hebt gekozen. 

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken kan vanaf 14u.

Kan ik online inchecken?

Indien je een reservering gemaakt hebt via all.accor.com, kan je online inchecken. 

Kan ik mijn bagage achterlaten indien ik wat vroeger ben?

Zeker, wij beschikken over een afgesloten bagageruimte waar je zowel vóór als na jouw verblijf je bagage kan achterlaten.

Hoe laat moet ik uitchecken?

Je dient uit te checken vóór 12u ’s middags.

Is een late check-out mogelijk?

Een late check-out tot 14u is zeker mogelijk, mits een toeslag van €20.

Wat is de minimumleeftijd om een verblijf bij jullie te boeken?

Alle hotelgasten dienen begeleid te zijn door een verantwoordelijke meerderjarige per kamer (18+). Een uitzondering wordt gemaakt voor ouders met minderjarige kinderen, of groepsreizen die worden begeleid door een volwassene. Een schriftelijke toelating van de ouders om minderjarige kinderen te laten overnachten, is niet toegelaten. Het hotel behoudt ook steeds het recht om hotelgasten te weigeren.

Zijn huisdieren toegelaten?

Ja, huisdieren zijn toegelaten, mits een meerprijs van €15 per huisdier per nacht. Het hotel behoudt zich het recht voor om huisdieren te weigeren.

Wat is de meerprijs voor een huisdier?

Voor huisdieren rekenen wij een supplement van €15 per huisdier per nacht. Het hotel behoudt zich het recht voor om huisdieren te weigeren.

Kan ik parkeren bij het hotel?

Het hotel beschikt over 29 parkeerplaatsen. Twee plaatsen zijn voorzien voor elektrische wagens, en twee plaatsen zijn voorzien voor andersvaliden.

Wat is de prijs om te parkeren bij het hotel?

Een parkeerplaats kost €10 per wagen per nacht, met uitzondering van de periode van 1 juni tot 30 september, waar je €15 betaalt per wagen per nacht. Parkeerplaatsen zijn niet te reserveren.

Kan ik parking bij het hotel reserveren?

Neen, parkeerplaatsen zijn niet te reserveren.

Zijn er laadmogelijkheden voor elektrische wagens?

Ja, wij beschikken over twee parkeerplaatsen voor elektrische wagens, die voorzien zijn van een laadpunt. Deze plaatsen zijn niet te reserveren.

Kan ik mijn fietsen veilig stallen bij het hotel?

Wij beschikken over een afgesloten en overdekte fietsenstalling, die tevens voorzien is van stroompunten om elektrische fiets op te laden.

Kan ik fietsen huren bij het hotel?

Je kan fietsen huren bij het hotel, aan €15 per fiets per dag. Je kan hiervoor op voorhand contact opnemen met ons, via ha009@accor.com of vragen aan de receptie. 

Wat is het adres van het hotel?

Ons adres is: ibis Budget Knokke, Kalvekeetdijk 276, 8300 Knokke-Heist.

Hoe kan ik jullie contacteren bij vragen?

Je kan ons telefonisch bereiken via ha009@accor.com, of via het telefoonnummer +32 50 666 000.

Vanaf welke leeftijd zijn kinderen betalend?

Kinderen vanaf 12 jaar zijn betalend. 

Zijn er acties of promoties waarvan wij kunnen genieten?

Wij doen regelmatig acties. Volg ons zeker Facebook en Instagram, hierop doen wij vaak leuke give aways of promoties!

Voorzien jullie een extraatje bij speciale gelegenheden (vb. jubileum, verjaardag, Valentijn…)

Je kan zeker onze receptie contacteren via ha009@accor.com, en wij helpen je graag om jouw speciale dag nog mooier te maken!

Kan ik een cadeaubon kopen?

Iemand verrassen met een leuke cadeaubon van ibis Budget Knokke? Stuur ons een mailtje naar ha009@accor.com! 

Kan ik dezelfde kamer terug reserveren bij een volgend verblijf?

Indien deze kamer beschikbaar is, reserveren wij deze graag voor jou. Je kan ons hiervoor contacteren via ha009@accor.com of via +32 50 666 000, of vul een boodschap in tijdens het reserveringsproces.

Wat moet ik doen als ik na mijn verblijf iets vergeten ben bij jullie?

Contacteer zo snel mogelijk het hotel via ha009@accor.com of via +32 50 666 000. Als wij iets terugvinden, houden wij het drie maanden opzij voor je.

Ik wil met een groep komen en heb meer dan 10 kamers nodig, is er dan een speciaal tarief mogelijk?

Je kan hiervoor contact opnemen via mail, via ha009@accor.com. Wij maken graag een offerte op maat van jouw vraag.

Wat zijn de mogelijkheden op vlak van teambuilding?

Je kan hiervoor contact opnemen via mail, via ha009@accor.com. Wij maken graag een offerte op maat van jouw vraag.

Veel gestelde vragen

Over welke kamertypes beschikt het hotel?

Het hotel beschikt over standaardkamers met een dubbel bed of triple kamers met drie éénpersoonsbedden. Beide kamertypes hebben de afmeting van 15m².

Vanaf hoe laat kunnen we op de kamer op de dag van check-in?

Je kunt inchecken vanaf 14u op de dag van aankomst. Indien je een gegarandeerde reservering hebt, kan je heel de avond inchecken. Geniet dus vooral van jullie dag voordat jullie komen inchecken!

Welke faciliteiten zijn er op de kamer aanwezig?

Alle kamers beschikken over airconditioning, gratis WiFi, een grote smart-TV en badkamer met douche.

Is het mogelijk om een kinderbed op de kamer te plaatsen?

Dit is mogelijk, op aanvraag. Gelieve hiervoor een mail te sturen naar ha009@accor.com

Zijn er mindervalidekamers beschikbaar?

Het hotel beschikt over drie kamers die voorzien zijn voor rolstoelgebruikers. 

Hebben jullie ook connecting rooms?

Ja, ibis Budget Knokke beschikt over een aantal kamers met een gemeenschappelijke voordeur.

Worden de kamers dagelijks gepoetst?

Bij een verblijf van meerdere dagen, wordt jouw kamer dagelijks schoongemaakt. Per twee dagen worden ook de lakens vervangen. 

Zijn er rokerskamers aanwezig?

Neen, in het ganse hotel is het verboden te roken en dus ook op de kamers is dit verboden. 

Welke faciliteiten zijn er op de kamer aanwezig?

Alle kamers beschikken over airconditioning, gratis WiFi, een grote smart-TV en badkamer met douche.

Kan ik roomservice bij jullie bestellen?

Het hotel beschikt niet over een restaurant en dus ook niet over roomservice. Drank en kleine snacks zijn verkrijgbaar in de vending machine in de lobby van het hotel.

Is er gratis WiFi beschikbaar in het hotel?

Ja, overal in het hotel is goedwerkende gratis WiFi.

Is er een restaurant aanwezig in het hotel?

Neen, het hotel beschikt niet over een restaurant. Vraag aan onze medewerkers gerust tips over de leukste restaurants in Knokke-Heist.

Voorzien jullie ook lunchpakketten?

Ja, wij voorzien graag lunchpakketten voor jullie. Deze komen op €10 per lunchpakket. Gelieve deze daags voordien te bestellen.

Kan ik het ontbijt via roomservice bestellen?

Neen. Het ontbijt kan worden genuttigd in de ontbijtzaal. 

Tussen welke uren kan ik komen ontbijten?

Ontbijt kan tussen 7u en 10u worden genomen op weekdagen, en tot 11u op weekenddagen. Indien je eerder dan 7u uw ontbijt wil, voorzien wij dit graag voor jou op een afgesproken tijdstip.

Hoeveel kost een ontbijt?

Het ontbijt kost € 12.00 per persoon en wordt geserveerd aan de hand van een buffet. Kinderen tot 10 jaar betalen € 6.00 en de allerkleinsten tot 3 jaar zijn gratis.

Uit wat bestaat het ontbijt?

Ons ontbijtbuffet bestaat uit broodjes, croissants, chocoladekoeken, vier soorten beleg, confituur en chocopasta, ontbijtgranen, yoghurt, een notenmix, fruitsap, melk, en warme dranken. Op vraag kunnen wij ook glutenvrije of sojaproducten voorzien.

Green Key Ecolabel

Het hotel beschikt over het Green key ecolabel:

  • Wij verwarmen met een warmtepomp (hernieuwbare energie)
  • De douchekoppen mogen een max. debiet van x aantal liter per uur
  • Ons energie en waterverbruik wordt gemonitord  en wordt maandelijks bekeken
  • Op ons uitgebreide ontbijtbuffet en snackautomaat vindt u vele eco- of bioproducten
  • Wij voorzien zijn op mensen met vegetarische- of andere diëetbehoeften.
  • Op onze parking vindt u een laadpaal voor elektrische voertuigen, en naar het centrum kan u met één van onze fietsen of e-steps.
  • Plastieke bekers uit badkamer werden vervangen door glazen
  • Plastiek op het ontbijt wordt vermijden
  • Printwerk wordt zoveel mogelijk vermeden
  • Wij gebruiken zo weinig mogelijk single use verpakkingen
  • We doen aan afvalverwerking op 4 niveaus (papier/karton, pmd, glas, restafval)
  • Geportioneerde zaken worden zoveel mogelijk vermijden (vb. apart verpakte choco’s)

Welke initiatieven nemen wij nog om duurzamer te ondernemen?

  • Back office: We zetten meer in op digitaliseren, waardoor minder papier verbruikt wordt.
  • Gagdets: Onze gadgets voor goodie bags en welkomstgeschenkjes worden zorgvuldig gekozen met aandacht voor het milieu en duurzaamheid. Voorbeelden zijn herbruikbare drinkflessen, katoenen zakken etc.

Waar is het hotel gelegen?

Ibis budget Knokke is gelegen in een zijstraat van de Natiënlaan, de belangrijkste invalsweg naar Knokke. Vanuit het hotel heb je een prachtig zicht op het achterliggende polderlandschap. Tot het centrum rijd je 2 kilometer, tot het strand is het 4 kilometer en het Zwin ligt op 6 kilometer. De haven van Zeebrugge bevindt zich op 10 minuten rijden van het hotel. 

Zijn er eetgelegenheden in de buurt?

Ja. Het dichtstbijzijnde restaurant, Golden Buddha, een zéér kwaliteitsvol Thais restaurant dat op 50 meter afstand ligt. Op enkele honderden meters ligt Brasserie Charl’s, met een meer klassieke keuken. Wij bieden zelf ook opwarmmaaltijden aan in het hotel.

Is het hotel makkelijk bereikbaar?

Komende van de E34 (expressweg) vanuit Antwerpen rijd je meteen op de Natiënlaan. Aan het kruispunt met de Kalvekeetdijk rijd je naar links. Na 500m vind je ons op de rechterkant. 

 

Komende van de A11 vanuit Brugge, neem je de afrit Knokke. Je rijd voort tot op de Natiënlaan. Aan het kruispunt met de Kalvekeetdijk rijd je naar links. Na 500m vind je ons op de rechterkant.

Wat is de afstand tot het station?

Het station van Knokke-Heist bevindt zich op 2 kilometer van het hotel. Vanuit het station volg je de Natiënlaan richting AZ Zeno. Aan het kruispunt met de Kalvekeetdijk ga je naar rechts. Na 500m vind je ons aan de rechterkant.

Waar ligt de dichtstbijzijnde supermarkt?

De dichtsbijzijnde supermarkt is Colruyt. Deze bevindt zich op 900m van het hotel. 

Welke toeristische activiteiten liggen er in de buurt van het hotel?

Er valt heel wat te beleven in de buurt! Hotelgasten kunnen naar het strand gaan. Het Zwin is ook een absolute trekpleister, net als het For Freedom-museum in Ramskapelle waar je een vleugje cultuur kunt opsnuiven. 

Vanaf welke leeftijd zijn kinderen betalend?

Kinderen vanaf 12 jaar zijn betalend.  

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in het hotel?

Je kan bij ons cash betalen, alsook via Bancontact, Maestro, Visa, Mastercard en American Express. Ecocheques en maaltijdcheques worden niet aanvaard. 

Kan ik ook een reservatie maken als ik niet over een creditkaart beschik?

Neen, wij vragen steeds een creditkaart als garantie voor de kamer. Dit garandeert dat wij de kamer niet aan iemand anders verhuren. Wij gebruiken deze kaart niet als betaalmiddel, tenzij je niet komt opdagen. 

Hoeveel bedraagt de citytaks?

Goed nieuws! In Knokke-Heist hoef je geen citytaks te betalen. 

Kan ik een factuur krijgen?

Jazeker, geef gerust jouw factuurgegevens door bij de reservering en wij zorgen voor een correcte factuur.

Kan ik een verblijf boeken met een Bongobon?

Dit kan zeker, je kan dit doen via de website van Bongo. 

Ik heb een cadeaubon van ibis Budget Knokke. Hoe kan ik mijn verblijf boeken?

Hiervoor moet je een mail sturen naar ha009@accor.com. 

Kan ik mijn verblijf kosteloos annuleren?

Wij voorzien twee tariefformules: een flexibel tarief, waarbij je iets meer betaalt maar die kostenloos annuleerbaar is tot 14u op de dag van aankomst. Daarnaast is er ook een niet-annuleerbaar tarief, maar dan uiteraard niet meer annuleerbaar is. Neem gerust contact op met het hotel, indien je niet zeker bent welke formule je hebt gekozen. 

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken kan vanaf 14u.

Kan ik online inchecken?

Indien je een reservering gemaakt hebt via all.accor.com, kan je online inchecken. 

Kan ik mijn bagage achterlaten indien ik wat vroeger ben?

Zeker, wij beschikken over een afgesloten bagageruimte waar je zowel vóór als na jouw verblijf je bagage kan achterlaten.

Hoe laat moet ik uitchecken?

Je dient uit te checken vóór 12u ’s middags.

Is een late check-out mogelijk?

Een late check-out tot 14u is zeker mogelijk, mits een toeslag van €20.

Wat is de minimumleeftijd om een verblijf bij jullie te boeken?

Alle hotelgasten dienen begeleid te zijn door een verantwoordelijke meerderjarige per kamer (18+). Een uitzondering wordt gemaakt voor ouders met minderjarige kinderen, of groepsreizen die worden begeleid door een volwassene. Een schriftelijke toelating van de ouders om minderjarige kinderen te laten overnachten, is niet toegelaten. Het hotel behoudt ook steeds het recht om hotelgasten te weigeren.

Zijn huisdieren toegelaten?

Ja, huisdieren zijn toegelaten, mits een meerprijs van €15 per huisdier per nacht. Het hotel behoudt zich het recht voor om huisdieren te weigeren.

Wat is de meerprijs voor een huisdier?

Voor huisdieren rekenen wij een supplement van €15 per huisdier per nacht. Het hotel behoudt zich het recht voor om huisdieren te weigeren.

Kan ik parkeren bij het hotel?

Het hotel beschikt over 29 parkeerplaatsen. Twee plaatsen zijn voorzien voor elektrische wagens, en twee plaatsen zijn voorzien voor andersvaliden.

Wat is de prijs om te parkeren bij het hotel?

Een parkeerplaats kost €10 per wagen per nacht, met uitzondering van de periode van 1 juni tot 30 september, waar je €15 betaalt per wagen per nacht. Parkeerplaatsen zijn niet te reserveren.

Kan ik parking bij het hotel reserveren?

Neen, parkeerplaatsen zijn niet te reserveren.

Zijn er laadmogelijkheden voor elektrische wagens?

Ja, wij beschikken over twee parkeerplaatsen voor elektrische wagens, die voorzien zijn van een laadpunt. Deze plaatsen zijn niet te reserveren.

Kan ik mijn fietsen veilig stallen bij het hotel?

Wij beschikken over een afgesloten en overdekte fietsenstalling, die tevens voorzien is van stroompunten om elektrische fiets op te laden.

Kan ik fietsen huren bij het hotel?

Je kan fietsen huren bij het hotel, aan €15 per fiets per dag. Je kan hiervoor op voorhand contact opnemen met ons, via ha009@accor.com of vragen aan de receptie. 

Wat is het adres van het hotel?

Ons adres is: ibis Budget Knokke, Kalvekeetdijk 276, 8300 Knokke-Heist.

Hoe kan ik jullie contacteren bij vragen?

Je kan ons telefonisch bereiken via ha009@accor.com, of via het telefoonnummer +32 50 666 000.

Vanaf welke leeftijd zijn kinderen betalend?

Kinderen vanaf 12 jaar zijn betalend. 

Zijn er acties of promoties waarvan wij kunnen genieten?

Wij doen regelmatig acties. Volg ons zeker Facebook en Instagram, hierop doen wij vaak leuke give aways of promoties!

Voorzien jullie een extraatje bij speciale gelegenheden (vb. jubileum, verjaardag, Valentijn…)

Je kan zeker onze receptie contacteren via ha009@accor.com, en wij helpen je graag om jouw speciale dag nog mooier te maken!

Kan ik een cadeaubon kopen?

Iemand verrassen met een leuke cadeaubon van ibis Budget Knokke? Stuur ons een mailtje naar ha009@accor.com! 

Kan ik dezelfde kamer terug reserveren bij een volgend verblijf?

Indien deze kamer beschikbaar is, reserveren wij deze graag voor jou. Je kan ons hiervoor contacteren via ha009@accor.com of via +32 50 666 000, of vul een boodschap in tijdens het reserveringsproces.

Wat moet ik doen als ik na mijn verblijf iets vergeten ben bij jullie?

Contacteer zo snel mogelijk het hotel via ha009@accor.com of via +32 50 666 000. Als wij iets terugvinden, houden wij het drie maanden opzij voor je.

Ik wil met een groep komen en heb meer dan 10 kamers nodig, is er dan een speciaal tarief mogelijk?

Je kan hiervoor contact opnemen via mail, via ha009@accor.com. Wij maken graag een offerte op maat van jouw vraag.

Wat zijn de mogelijkheden op vlak van teambuilding?

Je kan hiervoor contact opnemen via mail, via ha009@accor.com. Wij maken graag een offerte op maat van jouw vraag.